۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹

مهمان نواز:

جایگاه‌های سی.ان.جی خراسان شمالی پروانه استاندارد اجباری می‌گیرند

جایگاه‌های سی.ان.جی خراسان شمالی پروانه استاندارد اجباری می‌گیرند

بجنورد - مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: مدیران سکوهای سیلندر پرکنی گاز مایع و مالکان جایگاه های سی.ان. جی این استان پروانه استاندارد اجباری می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، فهیمه مهمان نواز پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیهای مددجویان کمیته امداد این استان، در جمع خبرنگاران افزود: با انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده ها ی نفتی خراسان شمالی، شرکت نفت متعهد به هدایت مدیران سکوهای سیلندر پرکنی گاز مایع و مالکان جایگاه های سی. ان. جی استان به سمت اخذ پروانه استاندارد اجباری مطابق استاندارد های ملی مربوطه شده است.

وی اظهار داشت: این تفاهم نامه با هدف تقويت و توسعه همكاری هاي پایدار و هم افزایی توانمندی طرفین در حوزه های علمی، پژوهشی و فناوري تهیه و امضا شده است.

مهمان نواز افزود: بر اساس این تفاهم نامه اداره کل استاندارد نیز متعهد شد گزارشات سالیانه مربوط به بازرسی معیار مصرف انرژی صنایع انرژی بر، مشمول قوانین و مقررات استانداردهای اجباری و جدول زمان بندی بازرسی نازل های سوخت استان و بازرسی جایگاه های سوخت سی. ان. جی استان را به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کند.

این مقام مسئول در اداره کل استاندارد خراسان شمالی اظهار داشت: انجام بازرسی های مشترک از سکوهای سیلندر پرکنی و جایگاه های سی. ان. جی استان توسط کارشناسان شرکت و اداره کل استاندارد، تعامل وهمکاری در برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی مشترک و استفاده از امکانات و تجهیزات موجود از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 2453922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha